Pages

Monday, April 10, 2017

MIHI.

WALT-Learn how to say and read what a mihi is.


Ko te mea tuatahi me mihi ki tā tātou Matua-nui-i-te-Rangi.
Nāna te tīmatanga me te mutunga o ngā mea katoa.

Ka tu ahau ki te tautoko te kai himene me te kai karakia.
Tēnā kōurua
Nā korua i whakawātea te huarahi mō tēnei rā.
Nō reira tēna kōrua.

Ka huri ahau kia koutou, nō reira, nau mai, haere mai, hoki mai
Ki raro i ngā maunga o Tautoro me Tauānui.
Ko te roto, ko Kereru.
Ko te awa tere nei, ko Pūnākitere.
Ko te waka, ko Mahuhu Ki Te Rangi.
Ko te marae, ko Te Riing.
Ko ngā hapu ko Ngāti Rangi, me Ngāti Moerewa.
Nō reira haere mai whakatau mai ra.

Ko ahau e tu atu nei

Ko Ngaria raua ko Eugen oku tupuna
Ko Winstone raua ko mavis oku matua
Ko Charlee ahua.

No reira tena koutou tena koutou

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.